Haber Giriş Tarihi: 22.06.2026 11:58
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 11:58

Gaziantep’te polis ekiplerince yapılan çalışmalarda 3 adet tüfek ile 1 adet tabanca ele geçirildi, 2 şüpheli gözaltına alındı. Gaziantep Emniyet Müdürlüğü Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri yasadışı silahlanmaya yönelik çalışma yapıldı. Yapılan çalışmalarda 3 adet tüfek, 1 adet tabanca, 44,8 gram uyuşturucu madde ve 1 adet hassas terazi ele geçirildi. Operasyon sonucunda 2 şüpheli gözaltına alındı. Şüpheli şahıslar hakkında yasal işlem başlatıldı.