Bilecik’te ‘Eğitim Başarı Ödülleri Töreni’ coşkuyla gerçekleştirildi
Bilecik’te ‘Eğitim Başarı Ödülleri Töreni’ coşkuyla gerçekleştirildi
Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 09:57
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 09:58
Kaynak:
İHA
Bilecik’te 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı ‘Eğitim Başarı Ödülleri Töreni’ coşkuyla gerçekleştirildi.
Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezi’nde düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı ‘Eğitim Başarı Ödülleri Töreni’, üstün başarı gösteren öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirildi. Programa Bilecik Vali Yardımcısı Vedat Yılmaz, Bilecik İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, kurum müdürleri, il protokolü, öğrenciler ve veliler katıldı. Törende, yıl boyunca akademik ve sosyal alanlarda başarı gösteren öğrencilere ödülleri takdim edilerek emekleri taçlandırıldı. Öğrencilerin azmi, gayreti ve kararlılığı protokol üyeleri tarafından takdirle karşılandı.
Bilecik İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, "Öğrencilerimizi başarılarından dolayı tebrik ediyor, bu süreçte büyük emek veren öğretmenlerimize ve evlatlarına her zaman destek olan velilerimize teşekkür ediyoruz. Geleceğimize yön verecek gençlerimize eğitim hayatlarında nice başarılar diliyoruz" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bilecik’te ‘Eğitim Başarı Ödülleri Töreni’ coşkuyla gerçekleştirildi
Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezi’nde düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı ‘Eğitim Başarı Ödülleri Töreni’, üstün başarı gösteren öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirildi. Programa Bilecik Vali Yardımcısı Vedat Yılmaz, Bilecik İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, kurum müdürleri, il protokolü, öğrenciler ve veliler katıldı. Törende, yıl boyunca akademik ve sosyal alanlarda başarı gösteren öğrencilere ödülleri takdim edilerek emekleri taçlandırıldı. Öğrencilerin azmi, gayreti ve kararlılığı protokol üyeleri tarafından takdirle karşılandı.
Bilecik İl Millî Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, "Öğrencilerimizi başarılarından dolayı tebrik ediyor, bu süreçte büyük emek veren öğretmenlerimize ve evlatlarına her zaman destek olan velilerimize teşekkür ediyoruz. Geleceğimize yön verecek gençlerimize eğitim hayatlarında nice başarılar diliyoruz" dedi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler