Elazığ’da ‘Kadına yönelik şiddetle mücadele’ semineri verildi
Elazığ’da ‘Kadına yönelik şiddetle mücadele’ semineri verildi
Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 13:20
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 13:20
Kaynak:
İHA
Elazığ Belediyesi, personeline yönelik "Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele" konulu seminer düzenledi.
Elazığ Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından belediye personelinin bilgilendirmeye yönelik eğitim seminerleri devam ediyor. Bu kapsamda, şiddetin toplumun temel taşı aile üzerindeki etkilerinin vurgulandığı "Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele" semineri gerçekleştirildi. Elazığ Belediyesi Bünyamin Eroğlu Kültür Merkezi Hazar Toplantı Salonunda düzenlenen seminere belediye personeli katılım sağladı. Elazığ Aile Ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü Şiddet Önleme ve İzleme Merkezi (ŞÖNİM) tarafından gerçekleştirilen seminerde Eğitimci Adnan Tügen, şiddetin tanımı, türleri, nedenleri, kadın ve çocuklar üzerindeki etkileri, yasal haklar ve korunma yolları hakkında katılımcılara bilgiler verdi. Ayrıca toplumsal cinsiyet eşitliği, farkındalık artırma ve şiddetin önlenmesine yönelik konuların ele alındığı seminerde katılımcılara, şiddetin önlenmesinde eğitim ve bilinçlendirme çalışmalarının rolü de anlatıldı.
Elazığ Belediyesinden yapılan açıklamada, "Personele yönelik bilgilendirme ve eğitim seminerleri aralıksız sürüyor. Eğitimlerle farkındalığın oluşturularak toplumsal sorumluluk bilincinin artırılması hedefleniyor" ifadelerine yer verildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Elazığ’da ‘Kadına yönelik şiddetle mücadele’ semineri verildi
Elazığ Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından belediye personelinin bilgilendirmeye yönelik eğitim seminerleri devam ediyor. Bu kapsamda, şiddetin toplumun temel taşı aile üzerindeki etkilerinin vurgulandığı "Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele" semineri gerçekleştirildi. Elazığ Belediyesi Bünyamin Eroğlu Kültür Merkezi Hazar Toplantı Salonunda düzenlenen seminere belediye personeli katılım sağladı. Elazığ Aile Ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü Şiddet Önleme ve İzleme Merkezi (ŞÖNİM) tarafından gerçekleştirilen seminerde Eğitimci Adnan Tügen, şiddetin tanımı, türleri, nedenleri, kadın ve çocuklar üzerindeki etkileri, yasal haklar ve korunma yolları hakkında katılımcılara bilgiler verdi. Ayrıca toplumsal cinsiyet eşitliği, farkındalık artırma ve şiddetin önlenmesine yönelik konuların ele alındığı seminerde katılımcılara, şiddetin önlenmesinde eğitim ve bilinçlendirme çalışmalarının rolü de anlatıldı.
Elazığ Belediyesinden yapılan açıklamada, "Personele yönelik bilgilendirme ve eğitim seminerleri aralıksız sürüyor. Eğitimlerle farkındalığın oluşturularak toplumsal sorumluluk bilincinin artırılması hedefleniyor" ifadelerine yer verildi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler