Kurumlar arası turnuvada şampiyon Türk Şeker Spor oldu
Kurumlar arası turnuvada şampiyon Türk Şeker Spor oldu
Haber Giriş Tarihi: 23.06.2026 09:57
Haber Güncellenme Tarihi: 23.06.2026 09:58
Kaynak:
İHA
Ağrı’da düzenlenen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası’nın finalinde Genç Sağlık FK’yı 2-0 mağlup eden Ağrı Türk Şeker Spor, 52 takım arasından şampiyonluğa ulaştı.
Ağrı’da düzenlenen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası sona erdi. Toplam 52 takımın mücadele ettiği turnuvanın finalinde Ağrı Türk Şeker Spor ile Genç Sağlık FK karşı karşıya geldi. Final maçını Burhan Gökçe ve Berat Ağralı’nın attığı gollerle 2-0 kazanan Ağrı Türk Şeker Spor, turnuvanın şampiyonu oldu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kurumlar arası turnuvada şampiyon Türk Şeker Spor oldu
Ağrı’da düzenlenen 15. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası sona erdi. Toplam 52 takımın mücadele ettiği turnuvanın finalinde Ağrı Türk Şeker Spor ile Genç Sağlık FK karşı karşıya geldi. Final maçını Burhan Gökçe ve Berat Ağralı’nın attığı gollerle 2-0 kazanan Ağrı Türk Şeker Spor, turnuvanın şampiyonu oldu.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler