Trabzonlular’a Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı
Trabzonlular’a Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı
Haber Giriş Tarihi: 22.06.2026 14:38
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 14:39
Kaynak:
İHA
Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği etkinlikte yaklaşık 3 bin vatandaşa aşure ikramında bulundu.
Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı nedeniyle 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Aşure dağıtımına Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç ile birlikte İran’ın Trabzon Başkonsolosu Naser Mohebati, BBP İl Başkanı Adem Aydın ve AK Parti Kadın Kolları Başkanı Ayfer Cihan da katıldı. Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan 3 bin kase aşure, vatandaşlara ikram edildi.
Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli bir zaman dilimi olduğunu belirterek "Tüm vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum. Kardeşlik duygularının pekiştiği, beraberliğimizin güçlendiği bu günler bizler için çok kıymetli. Hemşehrilerimizle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Yüce Rabbim, bağlarımızın daha da güçlendiği nice Muharrem aylarına bizleri ulaştırsın" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Trabzonlular’a Büyükşehir Belediyesi’nden aşure ikramı
Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı nedeniyle 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Aşure dağıtımına Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç ile birlikte İran’ın Trabzon Başkonsolosu Naser Mohebati, BBP İl Başkanı Adem Aydın ve AK Parti Kadın Kolları Başkanı Ayfer Cihan da katıldı. Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanan 3 bin kase aşure, vatandaşlara ikram edildi.
Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli bir zaman dilimi olduğunu belirterek "Tüm vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum. Kardeşlik duygularının pekiştiği, beraberliğimizin güçlendiği bu günler bizler için çok kıymetli. Hemşehrilerimizle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Yüce Rabbim, bağlarımızın daha da güçlendiği nice Muharrem aylarına bizleri ulaştırsın" dedi.
Kaynak: İHA
En Çok Okunan Haberler